嘻嘻∼∼尋日post果兩張相都見唔到個女仔o既樣,今日食飯時成功偷影左佢,大家準備好未呀??
佢好專心食緊飯,所以唔知我偷影佢∼∼
不過俾佢發現都唔驚,因為部電話係高同學o既,我一定會講話係高同學叫我幫忙偷拍佢,哈哈!!扮傻我至叻∼∼
講開有名人,由我第一日黎到就已經見到食堂有塊簽名板,不過又唔知係乜水!!!
一睇就知佢叫<蕭一傑>
用YAHOO!搜尋,終於知道佢係邊個啦!!佢係台灣人黎嫁,之前讀<奈良產業大學>,係大學棒球隊o既隊員,
我認得佢套衫,宿舍有幾個日本男仔都係著呢套,所以我估佢以前係住呢間宿舍!佢而家係日本職業棒球<阪神虎隊>o既投手,
日本人好鍾意棒球嫁,我見YAHOO!都搵到關於佢o既新聞,佢應該都算係一個有名人∼∼
晚餐食得好辛苦,d魚好多骨呀><
今日大阪得10度左右,不過冇想像中咁凍,著一件長袖衫加厚褸就夠!!至於最辛苦,咪就係朝早起身果下law==""
Thomas咪就係因為天氣太凍懶床唔起身,終於遲大到,緊係啦∼∼訓到10點幾先起身,真係羨慕死隔離!!!!
|