12月13日,星期一
嘻嘻,我今日好乖呀!!明明下午先考試,我10:00AM就起身溫書啦∼(其實係我前一晚未溫晒書就走左去訓覺,哈∼)
我覺得今次個考試比上一次難,上次因為口試衰左攪到過唔到100分,希望今次過到100分啦!(滿分為300分)
寮長好攪笑呀!!寮長以為我地考試滿分係100分,佢話如果我地考唔到100分就冇晚餐食!!哈哈,好彩滿分係300分!!
考完試同Joan去左心齋橋行街買野,行到差唔多8:00PM先返宿舍食晚飯!溫書要用腦力,行路要用腳骨力,所以今日超攰∼
12月14日,星期二
正式開始放寒假啦!!難得唔洗返學,竟然7點幾就走落去食早餐,比要返學o既Kaku還要早,哈哈,真係太陽由西邊升起!!
食完早餐又係訓覺時候,訓醒就去M記食午餐,唔明白點解M記同Mos Burger價錢差唔多!!好彩呢間M記o既食物整得唔差∼
之後陪高同學去買野,真係好怕陪人去買野,因為我冇乜主見,最怕人叫我俾意見∼不過我好樂意陪人行街!!
|