朝早正當我發緊個好夢之際,突然有人<禁>門鐘,Ponchi Papa又唔响屋企wor,我諗應該都係d無謂人啫,所以唔理繼續訓!
點知果個人拍門,嚇到我即刻彈起身去開門。原來係郵差叔叔派掛號信,乜唔係冇人應門就放低張紙走人嫁咩?!
嘻嘻,入面係張超可愛o既聖誕卡,隻狗仔同我張生日卡係一樣嫁∼
我地講好左互寄聖誕卡,冇諗過入面竟然有聖誕禮物,好驚喜,多謝 不過我寄俾佢張卡仲未到,唔會過左聖誕先寄到掛
本來同Ponchi Papa去大家樂食中午飯,臨行到去大家樂門口收到帥軒電話,話坐左响彩虹邨,頭暈胃痛唔舒服行唔到,
我同Ponchi Papa即刻去搵佢,同帥軒睇完醫生送埋佢返屋企,我地再去過大家樂食野,不過已經由食中午飯改食下午茶啦!!
夜晚黎氏家族做冬食飯,呢個家族好新潮,放棄傳統菜色,做冬竟然打邊爐,仲要係响我屋企打∼
接近20人响我屋企,唔講真係以為我屋企有過千呎!!
洗野食都有排洗∼
嘩∼∼呢班食肉獸!!又肥牛,又羊肉,又雞肉,又豬肉,又鯪魚肉
開餐啦!手快有手慢冇! 澄澄食得好開心
眨下眼,個戰場就變成咁!!呢班人真係好恐怖!!
其他人都已經放棄,只有Hilda Mama同晉晉表弟堅持到底!!勁呀∼
又話好飽好飽,一話食生果啫,又一窩蜂擁晒埋黎,哈哈。
Ponchi Papa有Hilda Mama餵,我都有澄澄餵,嘻嘻
大表哥同Joey姐姐o既BB兆靖,雖然得4個月,但已經19磅,係一個可愛肥B∼
兆靖對鞋仔超迷你,好攪笑!!唔知幾時先識得叫我做<細細個表姑姐>呢
傻瓜澄澄坐响個背心膠袋入面,哈哈∼
嗯∼∼澄澄都幾叻,識寫英文字同數字!
右下角果舊,其實係星星黎嫁=="
澄澄話自己個名淨係識寫<黃>同<澄>,結果兩個字都寫錯!哈哈∼我細個果時都寫錯自己個名,鬼叫中文字咁多筆劃咩!!
|