人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


做冬 之 20人打邊爐 滿足 分類: 未分類

朝早正當我發緊個好夢之際,突然有人<禁>門鐘,Ponchi Papa又唔响屋企wor,我諗應該都係d無謂人啫,所以唔理繼續訓!

點知果個人拍門,嚇到我即刻彈起身去開門。原來係郵差叔叔派掛號信,乜唔係冇人應門就放低張紙走人嫁咩?!

 嘻嘻,入面係張超可愛o既聖誕卡,隻狗仔同我張生日卡係一樣嫁∼

我地講好左互寄聖誕卡,冇諗過入面竟然有聖誕禮物,好驚喜,多謝 不過我寄俾佢張卡仲未到,唔會過左聖誕先寄到掛

本來同Ponchi Papa去大家樂食中午飯,臨行到去大家樂門口收到帥軒電話,話坐左响彩虹邨,頭暈胃痛唔舒服行唔到,

我同Ponchi Papa即刻去搵佢,同帥軒睇完醫生送埋佢返屋企,我地再去過大家樂食野,不過已經由食中午飯改食下午茶啦!!

夜晚黎氏家族做冬食飯,呢個家族好新潮,放棄傳統菜色,做冬竟然打邊爐,仲要係响我屋企打∼

 接近20人响我屋企,唔講真係以為我屋企有過千呎!!

 洗野食都有排洗∼

 嘩∼∼呢班食肉獸!!又肥牛,又羊肉,又雞肉,又豬肉,又鯪魚肉

 開餐啦!手快有手慢冇!   澄澄食得好開心

 眨下眼,個戰場就變成咁!!呢班人真係好恐怖!!

 其他人都已經放棄,只有Hilda Mama同晉晉表弟堅持到底!!勁呀∼

 又話好飽好飽,一話食生果啫,又一窩蜂擁晒埋黎,哈哈。

 Ponchi Papa有Hilda Mama餵,我都有澄澄餵,嘻嘻

 大表哥同Joey姐姐o既BB兆靖,雖然得4個月,但已經19磅,係一個可愛肥B∼

 兆靖對鞋仔超迷你,好攪笑!!唔知幾時先識得叫我做<細細個表姑姐>呢

 傻瓜澄澄坐响個背心膠袋入面,哈哈∼

 嗯∼∼澄澄都幾叻,識寫英文字同數字!

 右下角果舊,其實係星星黎嫁=="

澄澄話自己個名淨係識寫<黃>同<澄>,結果兩個字都寫錯!哈哈∼我細個果時都寫錯自己個名,鬼叫中文字咁多筆劃咩!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


二姑媽 於 2010-12-24 09:40 PM 發表:
係呀!!幾時到我地鍾氏家族去你屋企開餐呀!!
我要食蝦蟹打邊廬架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

出到黎九龍wor..
你地唔覺得遠咩?
Posted at 2011-01-06 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-12-24 02:54 PM 發表:
乜帥軒咁冇口福呀:(
你地咪要煲定好多滾水去應付個電爐???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..烚菜都啱帥軒食o既~~
用水煲煲水好快啫!!
Posted at 2011-01-06 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-12-24 09:11 AM 發表:
間屋唔使過千呎先招呼到一大棚人既....
你睇吓我屋企... 都無過千呎,
都久唔久招呼你地一大棚人啦!!!!

話時話la...幾時輪到鍾氏家族去你屋企開大餐呢???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係我地唔想招呼你地呀!!
我地住九龍..你地住新界..
驚你地覺得遠唔出黎咋~
Posted at 2011-01-06 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]