12月28日,星期二
上星期做冬果日落足牙力都氹唔掂三姨媽出黎食飯,佢唔出黎九龍,唯有我地入屯門搵佢地食飯啦!!!
好味!
好好味!
仲有鮑魚仔tim呀!!係咪好豐富呢?!

啊∼∼∼今日响屯門買左份生日禮物俾帥軒,係d咩?!等佢自己開估啦∼∼(帥軒,你唔鍾意份禮物可以送返俾我嫁!!)
12月29日,星期三
嘻嘻嘻,今日又食好野!約左Koeman,Javy,家華哥哥去食自助餐。第一次去8度海逸酒店,都唔錯bor,推介推介 ^^
有生蠔,長腳蟹,蝦,仲有青口tim∼ 魚生一般∼
我冇幫襯熟食同沙律,呢張相係Hilda Mama o既∼ d熟食真係一d都唔吸引!!
第一次食自助餐係覺得d蛋糕好味!!特別推介:芒果拿破倫
梳乎里同豆腐花都唔錯!!
哈根達斯雪糕,有士多啤梨,朱古力,曲奇味道。我食左三杯,哈哈∼
小強同羚羊,哈∼ 

12月30日,星期四
南澳飯局日!!全日都係約大學朋友食飯∼ 先先約K哥响葵芳食lunch。
佢而家响九巴做,套制服好<型>!
食完lunch同Hilda Mama去旺角行街,新世紀有好大隻公仔呀!!


夜晚同同學去灣仔食上海野
雖然人少少,但食勁多野!
蟹粉小籠包 窩貼煎得好脆
雲吞雞窩 什菜煲
賽螃蟹 羊肉
紅燒獅子頭 上海炒年糕
食飽行左陣,去<肥媽甜品>食左個唔好味o既芋頭西米露
12月31日,星期五
數下手指,都唔知幾耐冇食過M記早餐,講左好多日早d起身去食,但冇一日起到身!今日終於起到身去食早餐啦∼∼
嘩∼∼超豐富!!!

M記薯餅真係好好味呀!!又熱又脆!!自己真係整唔到。
食完早餐去百佳買餸,午餐+下午茶响屋企煮咖喱食,YEAH∼
2010年最後一日竟然病>< 有少少流鼻水,眼又發炎,又紅又腫,而家變左大細眼
至於<聖誕純食純訓三天旅行團>o既日記,要等到2011年先補打返!!出街去玩啦,BYE
|