人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 12 月 31 日  星期五   晴天


12月28-31日 愉快 分類: 未分類

12月28日,星期二

上星期做冬果日落足牙力都氹唔掂三姨媽出黎食飯,佢唔出黎九龍,唯有我地入屯門搵佢地食飯啦!!!

 好味!

 好好味!

 仲有鮑魚仔tim呀!!係咪好豐富呢?!

啊∼∼∼今日响屯門買左份生日禮物俾帥軒,係d咩?!等佢自己開估啦∼∼(帥軒,你唔鍾意份禮物可以送返俾我嫁!!)

 

12月29日,星期三

嘻嘻嘻,今日又食好野!約左Koeman,Javy,家華哥哥去食自助餐。第一次去8度海逸酒店,都唔錯bor,推介推介 ^^

 有生蠔,長腳蟹,蝦,仲有青口tim∼   魚生一般∼

 我冇幫襯熟食同沙律,呢張相係Hilda Mama o既∼ d熟食真係一d都唔吸引!!

 第一次食自助餐係覺得d蛋糕好味!!特別推介:芒果拿破倫

 梳乎里同豆腐花都唔錯!!

 哈根達斯雪糕,有士多啤梨,朱古力,曲奇味道。我食左三杯,哈哈∼

 小強同羚羊,哈∼ 

 

12月30日,星期四

南澳飯局日!!全日都係約大學朋友食飯∼ 先先約K哥响葵芳食lunch。

 佢而家响九巴做,套制服好<型>!

食完lunch同Hilda Mama去旺角行街,新世紀有好大隻公仔呀!!

 夜晚同同學去灣仔食上海野

 雖然人少少,但食勁多野!

 蟹粉小籠包   窩貼煎得好脆

 雲吞雞窩   什菜煲

 賽螃蟹   羊肉

 紅燒獅子頭   上海炒年糕

 食飽行左陣,去<肥媽甜品>食左個唔好味o既芋頭西米露

 

12月31日,星期五

數下手指,都唔知幾耐冇食過M記早餐,講左好多日早d起身去食,但冇一日起到身!今日終於起到身去食早餐啦∼∼

 嘩∼∼超豐富!!!

 M記薯餅真係好好味呀!!又熱又脆!!自己真係整唔到。

食完早餐去百佳買餸,午餐+下午茶响屋企煮咖喱食,YEAH∼

2010年最後一日竟然病>< 有少少流鼻水,眼又發炎,又紅又腫,而家變左大細眼

至於<聖誕純食純訓三天旅行團>o既日記,要等到2011年先補打返!!出街去玩啦,BYE






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


KK 於 2011-01-01 12:16 PM 發表:
我都好想食上海野呀!!
愛麗斯,YAMAHA同APRIL呢?
K哥好似好凍咁哈哈
有冇去佢新屋呀
你就好啦咁多野食
我就得2茶匙薯蓉><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

愛麗絲剝左智慧齒所以唔黎..
April返工..Yamaha唔得閒..
K哥好難先搵到佢..
淨係約到時間食飯咋..冇去佢新屋..
April新屋都冇去到><
Posted at 2011-01-06 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-12-31 08:30 PM 發表:
你好似係日本返黎彼未停過係咁食,
唔通你係日本真係冇啖好食?
你而家去左同四姨婆食,
聽日又去大姑媽屋企食,
呢三個星期你肯定會肥十磅八磅!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁難得返香港..
唔大飲大食對唔住自己!!
Posted at 2011-01-06 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]