人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2011 年 5 月 4 日  星期三   陰天


4月30日-5月4日 愉快 分類: 未分類

4月30日,星期六

日本發生左幅射事件後,好多人都話唔敢食日本野。我地一家完全唔怕,照去食壽司!!

 人地都公佈左唔係樣樣食物都係日本黎,洗乜驚啫∼

 明明係蝦天婦羅,但睇落似炸魷魚鬚!!

食完野Hilda Mama同Ponchi Papa去訂戒指,一年一對戒指真厲害 至於個款係點,大家一齊期待下啦∼∼ ^^

 嘻嘻,食哈根達斯雪糕∼∼

 好好味呀!

真係日頭唔好講人,Hilda Mama話搵日約KK同大隻Mike食飯,轉個頭就撞到佢地,好邪呀∼@O@

夜晚同細表哥一家食飯,之後去左佢地新屋參觀。澄澄話帶條底褲仔就可以去佢屋企訓一晚,我地話已經買左,

佢好開心咁安排我地訓邊,仲話佢訓梳化,俾張床我同帥軒訓。玩完一輪,我地趁佢去沖涼時偷偷地走人,

唔知澄澄沖完涼出黎見我地走晒會有咩野反應呢?!俾著我肯定好唔開心,哈哈哈∼我地四個好衰呀!!

 

5月1日,星期日

今日又突然間面青青標冷汗作嘔,回想返原因應該有兩個!!(一)空肚食消炎藥 (二)大熱天時著住長袖外套行樓梯,結果焗親

後來聞下藥油,食左粒話梅就冇乜事。食晚飯時都冇乜胃口,不過就好有胃口食飯後甜品!和哥哥由菲律賓帶返黎o既芒果雪糕∼

 個個都話要籃球咁大個雪糕球∼

 呢兩個美少女食得好開心∼

 

5月2日,星期一

本來今日伊靖同兆靖黎我屋企玩,不過好多姨媽都話唔得閒,大表哥話等下次多d人得閒先再約,因為個個都想見伊靖同兆靖。

冇得同BB玩,又照舊去飲茶,飲完茶返黎打麻雀。我同嫦姨媽,Javy,晉晉表弟對戰,夜晚再去打邊爐,過左悠閒o既一天。

 

5月3日,星期二

高同學响街跌左銀包呀!!入面有2萬YEN現金,唔見錢事小,最弊連台灣身份證,車牌,銀行卡等等都唔見埋,

今次真係有排煩,我都替佢擔心兼肉痛,希望有人執到交俾警察啦!不過佢依舊處之泰然,當作小事一則,激死∼

同澄澄講電話,佢問我地星期六仲乜走晒,仲話自己好嬲!!哈哈∼我話要趕返屋企餵魚,如果唔係d魚會餓死,

講講下轉移左話提佢就冇嬲啦∼ 下次都係唔好再話去佢到訓,再呃多佢一次,佢肯定以後唔同我地玩,哈哈∼∼

 

5月4日,星期三

帥軒尋晚又搶左我d公仔攬住訓覺,出門口前仲幫d公仔come被,驚死佢地冷親咁!大熱天時,熱到佢地出晒汗∼

 係咪好可愛呢?!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


Hilda Mama 於 2011-05-11 03:01 PM 發表:
kk+大隻mike: 歡迎你地隨時黎同我地食飯:P
記得帶埋'馬嬲仔'黎同'布魯托'玩呀^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一於約食飯啦!!!!!
布魯托:唔好呀..我唔想再俾馬騮仔抽水
Posted at 2011-05-12 01:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2011-05-10 08:52 AM 發表:
K先生冇事嘛?..
咁佢點算呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知佢bor..
Posted at 2011-05-12 01:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2011-05-10 08:43 AM 發表:
yeahyeahyeah hilda antie一於一齊去食個飯啦^^

原來係一年一度買介指的大日子咁都俾我撞到~

布魯圖~佢同我馬嬲仔好fd架~~~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大隻爸話約飲茶嫁..快d幫我地約啦~~
我要睇大隻Mike個怕羞樣,哈哈~~
你隻馬騮同佢扮熟..第一次見面就攬住晒><
Posted at 2011-05-12 01:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2011-05-06 05:05 PM 發表:
你係fb睇唔到咩???
佢阿哥喊晒話細佬入左廠....
~~~~~~係腎生石~~~~~~
已經打散左(一開四),
今日出左廠嗱!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇佢地三個fb呀..
所以唔知道~
Posted at 2011-05-08 01:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilary auauauau 於 2011-05-05 01:05 PM 發表:
布魯圖, 我都有同佢共渡左幾宵ga.....haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔記得..當時佢係陪你訓定陪我訓呀??
Posted at 2011-05-06 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2011-05-05 12:26 PM 發表:
都話你淨係識食o架喇....
乜你咁傻空肚食消炎藥?
一定要飽肚食o架,
下次唔好咁喇,
你睇肥仔畯今次咁大獲,
問你驚唔驚?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我收唔到風wor..
佢發生乜事呀???
Posted at 2011-05-06 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2011-05-04 10:48 PM 發表:
MM係咪有病?-? 今日咁早POST出黎....

驚輻射??? 我早輪先响屯門板長食黎喎!!!!

一年一對戒指, 令人羨慕...點解我屋企果個人遺傳唔到呢樣嘢0既!!!!!! =..=!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢排由8點開始睇電視..睇到11點幾..
所以我趁賣廣告時打日記^^
所長唔驚輻射..咁有冇計劃去日本旅行呀??
d戒指都係Hilda Mama戴啫..
Ponchi Papa一年都唔知有冇戴一次~~
Posted at 2011-05-06 01:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]