人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2011 年 5 月 6 日  星期五   晴天


Hilda Mama的生日大餐!! 開心 分類: 未分類

今日係Hilda Mama生日o既大日子,祝Hilda Mama青春常駐,笑口常開,永無嘮氣!!

由下午開始,Hilda Mama就不停食食食,真係冇停過,而且仲食得好豐富tim∼

 法式公司三文治   酥皮湯

 黑椒豬柳扁意粉   海鮮飯

以上果餐其實係下午茶,食完野行左陣超市,之後返屋企休息左陣後又出去食晚飯∼

 陶源酒家,食物水準唔錯!!!

 宮庭雞煲翅,有專人响到煮

 好大碗,而且好多翅,係咪睇到流晒口水呢??

  我地唔客氣啦∼∼

 古法蒸龍躉腩,我覺得有少少腥,不過好鍾意佢o既金菇雲耳

 姬松茸炒鴛鴦蚌,除左姬松茸,其他我都鍾意

 濃湯粒粒泡菜苗,普普通通,冇乜特別

 脆皮黃金雞,好似好細隻咁,唔知係咪有人偷食左呢?!

 終於出現啦 原隻鮑魚伴玉掌,好正∼

 唔通Hilda Mama諗住一啖擺晒落口?!@O@

 最後仲有壽包,正宗pat pat形狀!!

 仲有雪糕蛋糕tim呀∼∼∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


kk 於 2011-05-12 10:16 PM 發表:
不過人地係咁教我整架嘛..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

食一碗唔知要做幾多運動先消耗左=="
Posted at 2011-05-15 02:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2011-05-10 08:48 AM 發表:
好豐富呀~
HILDA ANTIE生日快樂~
最緊要青春常駐
個海鮮飯有冇我整咁好食~?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗呢個海鮮飯冇你地果個落咁多牛油..
你地整果個真係超恐怖@@
Posted at 2011-05-12 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2011-05-09 10:13 PM 發表:
乜唔係去布袋澳食海鮮慶祝架!!
我重好期代添!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Hilda Mama話5月係生日月..
要慶祝成個月..哈哈~~
Posted at 2011-05-12 01:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2011-05-08 04:46 PM 發表:
點解Hilda Mama張張相都笑得咁勉強o既?
照計唔使佢俾錢,
唔通肉痛呢餐貴夾唔飽?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係食得太飽就真!!!
Posted at 2011-05-12 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2011-05-08 10:04 AM 發表:
二姑媽, 你仲使問???

呢餐睇落硬係差咁d嘢.....
........................
........................
差咁d乜嘢呢?????????????
........................

咪就係差咁我响度囉 !!!!!!! >0<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你兩個五月之星以後可以約埋一齊慶祝啦~~
Posted at 2011-05-12 01:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2011-05-08 08:23 AM 發表:
真係超豐富喎!!!呢餐邊個找數呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,緊係Ponchi Papa啦~
Posted at 2011-05-12 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]