今日係Hilda Mama生日o既大日子,祝Hilda Mama青春常駐,笑口常開,永無嘮氣!!
由下午開始,Hilda Mama就不停食食食,真係冇停過,而且仲食得好豐富tim∼
法式公司三文治 酥皮湯
黑椒豬柳扁意粉 海鮮飯

以上果餐其實係下午茶,食完野行左陣超市,之後返屋企休息左陣後又出去食晚飯∼
陶源酒家,食物水準唔錯!!!
宮庭雞煲翅,有專人响到煮

好大碗,而且好多翅,係咪睇到流晒口水呢??
我地唔客氣啦∼∼
古法蒸龍躉腩,我覺得有少少腥,不過好鍾意佢o既金菇雲耳
姬松茸炒鴛鴦蚌,除左姬松茸,其他我都鍾意
濃湯粒粒泡菜苗,普普通通,冇乜特別
脆皮黃金雞,好似好細隻咁,唔知係咪有人偷食左呢?!
終於出現啦 原隻鮑魚伴玉掌,好正∼

唔通Hilda Mama諗住一啖擺晒落口?!@O@
最後仲有壽包,正宗pat pat形狀!!

仲有雪糕蛋糕tim呀∼∼∼

|