2010年11月23日,星期二
(補打)京都嵐山紅葉之旅
嘩!!原來已經事隔半年 等我引誘下大家黎緊秋天去日本睇紅葉先!!
當日搭6:39am車,所以5點幾就要起身,真係攞我命><
未夠9點,終於黎到嵐山
車站內o既長椅,乜整到成張輪椅咁嫁,大吉利事
一出閘大家就買定飯團做午餐!我都買左兩個,100YEN一個好抵呀!

橋上風景怡人

天龍寺
Susie ^3^
蝦根?!蝦根達斯嗎??
唔記得係邊個要我地排排企...

常寂光寺,入去要俾錢!聽聞入面d紅葉好靚,所以我俾錢!!



黎到嵐山,緊係要坐小火車遊覽!!
月台企滿晒人等上車
小火車黎啦∼
坐位飛俾旅行團包起晒,我地只買到企位,其實企响到睇風景睇得更清楚!!
車上仲有隻怪獸同我地玩自拍,哈哈∼
見到下面有遊覽船嗎?!我地都覺得坐遊覽船應該好玩d∼
嵯峨野,豪姐姐讀左做峨眉山,笑死!
5點幾去到宇治,不過大部份商舖都已經閂左門,洗唔洗咁早呀=="
响宇治食完晚餐就返歸。

當然∼∼∼仲有影左好多無聊白痴相啦,哈哈哈!
Jack & Rose 我同Joan發生咩事??
豪姐姐話我對眼太大,叫我整細d先好同佢影相!夠細未呀??
可惜冇留返塊葉做紀念
扮晒好feel,其實忍笑忍得好辛苦!
邊個小朋友玩到連鞋仔都跌埋??
全部都咁巨大,異形呀!!
|