人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2011 年 5 月 25 日  星期三   晴天


(補打)京都嵐山紅葉之旅 開心 分類: 未分類

2010年11月23日,星期二

(補打)京都嵐山紅葉之旅

嘩!!原來已經事隔半年 等我引誘下大家黎緊秋天去日本睇紅葉先!!

 當日搭6:39am車,所以5點幾就要起身,真係攞我命><

 未夠9點,終於黎到嵐山

 車站內o既長椅,乜整到成張輪椅咁嫁,大吉利事

 一出閘大家就買定飯團做午餐!我都買左兩個,100YEN一個好抵呀!

 橋上風景怡人

 天龍寺

 Susie ^3^

 蝦根?!蝦根達斯嗎??

 唔記得係邊個要我地排排企...

 常寂光寺,入去要俾錢!聽聞入面d紅葉好靚,所以我俾錢!!

 

 黎到嵐山,緊係要坐小火車遊覽!!

 月台企滿晒人等上車

 小火車黎啦∼

 坐位飛俾旅行團包起晒,我地只買到企位,其實企响到睇風景睇得更清楚!!

 車上仲有隻怪獸同我地玩自拍,哈哈∼

 見到下面有遊覽船嗎?!我地都覺得坐遊覽船應該好玩d∼

 嵯峨野,豪姐姐讀左做峨眉山,笑死!

 5點幾去到宇治,不過大部份商舖都已經閂左門,洗唔洗咁早呀=="

 响宇治食完晚餐就返歸。

當然∼∼∼仲有影左好多無聊白痴相啦,哈哈哈!

 Jack & Rose   我同Joan發生咩事??

 豪姐姐話我對眼太大,叫我整細d先好同佢影相!夠細未呀??

 可惜冇留返塊葉做紀念

 扮晒好feel,其實忍笑忍得好辛苦!

 邊個小朋友玩到連鞋仔都跌埋??

 全部都咁巨大,異形呀!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2011-06-05 10:42 AM 發表:
二姑媽, 係十一月尾呀....=.=!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~~
所長你要睇實二姑媽..
叫俾唔好亂報名..
陣間去到乜都冇得睇..
Posted at 2011-06-06 03:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2011-06-04 09:45 PM 發表:
d紅葉好靚呀>>
睇唔到櫻花去睇紅葉都唔錯喎!!
+月尾有假既話可以稔稔佢...
你攪團la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

二姑媽你真係要夾定時間..
唔啱時間去的話真係乜都冇得睇!!
Posted at 2011-06-06 03:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2011-06-02 09:10 AM 發表:
你搵到工未
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2011-06-06 03:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2011-06-02 08:56 AM 發表:
d 紅葉好靚呀,
點解我去個時冇得睇

我前晚發夢見到我地去
浸咖哩豆腐溫泉=.=
好惡心..之後仲搭jr去
錢幣博物館..仲係jr到話人地d
jr好舊...仲係你宿舍都
煮飯食...

=.=唔知想點
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你黎o既時候櫻花都未開..
如果開左我實帶你去嵐山睇!!
 
咖哩豆腐溫泉..救命呀..笑死我..
咁咪可以一邊浸,一邊食?!
 
話唔定你會夢境成真,
我地將來一齊去日本呢~
Posted at 2011-06-06 03:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2011-05-29 08:11 PM 發表:
d 紅葉好靚呀, 俾入場費都係值得既....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁難得去到,緊係俾錢入去睇啦!!!
唔靚的話最多以後唔去..
Posted at 2011-06-06 03:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2011-05-27 02:43 PM 發表:
買紀念品同執左片葉即係多一樣垃圾0向身邊0者!!
有相睇加埋sweet memories就夠啦!
佢剛剛先好痛苦咁執完間房咋!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實仲有好多野未執><
Posted at 2011-06-06 03:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2011-05-27 10:53 AM 發表:
仲有成半年,
到時都唔知係乜野世界??
不過d紅葉真係好靚,
點解你會唔執幾塊攸紀念咁失敗?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開始plan定差唔多嫁啦!!!
我應該執一堆,派俾你地做手信,哈哈~
Posted at 2011-06-06 03:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2011-05-27 10:02 AM 發表:
咁plan 定11月去帶我地睇多次啦^.^
papa,你d $$又識飛啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所長..快d組團啦~~
Posted at 2011-06-06 03:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]