尋日睇路線圖,杜蘇芮吹到正香港,應該星期六最接近,公司都同我地講,如果掛8號就唔洗返。
收工見到更表寫今日放假,開心左一晚!諗住星期六掛8號就可以放孖DAY!!
點知夜晚11點幾就掛8號,睇黎聽朝天未光個颱風就走人,杜蘇芮你可唔可以行慢少少?!
唉!都知道世事又點會好似我諗得咁完美丫∼