倫敦奧運開幕啦!!!!四年前北京奧運,一心想去支持滕海濱,但佢竟然落選無緣參與。
後來見佢都有參加大賽,而且狀態唔錯有拎獎,以為今年奧運可以再一睹佢o既風采,點知......
http://hk.apple.nextmedia.com/sports/art/20120727/16551393
雖然冇睇晒成場開幕禮,但我估MR. BEAN呢PART應該係最好笑!佢D動靜真係好攪笑
Yahoo d 影片被人刪除晒,想睇完整版本可到以下網址∼
http://vimeo.com/46906098