人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2012 年 8 月 28 日  星期二   酷熱


散聚分離 愉快 分類: 未分類

一連兩日有飯局,可以同朋友同事聚會真開心

8月26日,星期日

慶祝阿Wing同阿Frank生日,雖然唔齊人,不過有好耐冇見o既Alice,同埋一位新成員∼∼

 Alice個BB,唔好睇佢咁老積,其實只有3個幾月人仔

 初次見我地呢班哥哥姐姐就有禮物收!受盡萬千寵愛。

對上一次見Alice佢仲陀住BB,都只係肥左少少,今次見佢就即刻瘦返晒,好似冇生過咁

 Alice忙住餵奶,冇手食蛋糕,唯有我餵佢啦,哈哈∼∼

呢幾年大家都好多轉變,由學生時代認識,成日約出黎玩,到大家都有工作,只能夠一兩個月聚一次。

聚會話題都慢慢由assignment轉到去講工作,將來,感情問題,甚至乎湊仔經,哈哈哈∼ ^^"

好期待有一次聚會可以齊晒人!!我諗年尾阿Frank結婚最大機會齊人,到時一定要影張齊齊整整o既大合照∼

 

8月27日,星期一

公司流失率好高,又有同事要走了。今次仲係幾個啱傾o既同事,所以我地[革命會]攪左個聚會。

部份[革命會]成員因為出團未能參與實在可惜!大家一致都話今晚係返左呢間分行以黎最開心o既一晚

有人話第二日返工會做場大龍鳳,宣洩心中不滿。個個等睇戲,點知講就無敵,最終都冇野睇,要回水!!

點解全部人都用公司o既環保袋,幫公司宣傳有錢收?!哈哈∼傾到12:30AM都唔捨得走,呢班員工真放肆!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


姑姐 於 2012-09-02 06:23 PM 發表:
人生就係咁架喇!
點解你D同事要走呀?
咁你要繼續努力工作,
唔好人走你又走呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢地因為做得唔開心!!
返呢間分行又真係好難開心o既~
我都試過受左好大委屈想即刻遞信~
Posted at 2012-09-13 02:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]