今日係九月份最後一天,我o既生日月話咁快就過完啦∼ 今年生日同朋友仔去左踩單車及BBQ!
活動發起人銘銘 專登請假同我慶祝的小KK
好耐冇見的Edward仔。都未開始踩就因為天氣太熱,忍唔住食件冰菠蘿先出發!!
唔係好識踩單車的Crystal,最後要加輔助輪 銘銘用私家戰車,唔知架車要幾千蚊呢?!
馬鞍山原來有碼頭,仲有個心心石灘
夜晚去左大尾篤BBQ,仲要係自己買野入去燒,結局當然係眼闊肚窄,食剩好多野啦∼
剩餘物資由Raymond帶走,佢個look好街坊裝,哈∼
Hilda Mama同Ponchi Papa送俾我o既禮物,好可愛o既小鴨被,天氣快D凍啦∼
公司送俾我的生日禮券,一百蚊可以做D乜呢?
總結一下生日月,當然係過得好開心啦!感覺九月食太多野,好似肥左咁
placement妹妹Flora因開學要走了。佢寫重獲自由,唔通响呢到過得苦?
Celine又黎香港啦,新髮型好可愛丫∼
今次又係公幹完全冇時間玩。因為佢住機場酒店,所以帶左佢去迪士尼食晚餐。响商店買左D精品,總算有收穫!(19-9-2012)
分行無啦啦派迪士尼精品,唔通賣唔去所以送俾同業?/左下角同事在歐洲買回來的朱古力。
上個月達標有錢分!暑假大阪線有獎金,我好好彩收左兩個,又有進帳,呵呵∼
|