明明話為左NEWS同MADE會努力返工,但返左兩日就辭職了。
主要係間公司太奇怪,點解會唔洗簽約?!連人工出幾多都只係口頭講,太冇保障∼
而且超少員工,根本冇人得閒教你野,所以呢∼返慣大公司真係唔習慣,大公司有大公司的好!
當係一個少少經驗啦,再搵過第二份工吧!