終於踏入10月!!A.B.C-Z同MADE就快要演出啦∼
今年日本天災不斷,尋日都因為颱風吹襲,HEY! SAY! JUMP演唱會同堂本光一舞台劇取消左公演。
黎緊仲有個颱風,希望唔好吹去日本,大家排練咁辛苦,取消演出好可惜嫁∼
祈求全部公演日都好天氣☀️☀️
不過太陽太猛會好容易中暑,所以都係陰天好∼
稲葉光自製的「陰天娃娃」係時候出動!