好緊張∼∼∼∼陣間就飛日本去睇NEWS!
前日收到QR CODE,入場閘口係N,上網一睇,N多數係山頂位置......
W閘口就多數係ARENA,另外A B閘口就兩邊位置或ARENA∼
不過見網上話今年冇W閘口,只有A B N,所以大家都好緊張!我真係唔想坐山頂位呀∼
倒轉諗!先認定自己坐山頂位,如果開個靚位置,咁就皆大歡喜!開心睇SHOW!
如果先認定坐靚位,萬一開個山頂位,肯定冇晒mood!
沒有希望沒有失望∼∼能夠入場睇已經好好∼∼希望幸運之神保佑我🌠