Mok_U'S BLOG
█|歡迎黎到我個blog 記住一定要認真睇 LI D都係我嘔心"力"血GE作品◆
『即使我不在你的身邊 但你都要開心』
其實幸福很簡單 就像你在我身邊 靜靜看著你的臉 也許了個心願 溫暖留在我心間
2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天


8月的開始

咦....原來有成6日冇打blog呀,現家等我補返先 !!不過5係好記得na。

7月28日

個日係我地返夏令ge最後一日,超開心,上左兩堂之後,上班務,點知係老李代wo,不過好彩係代一陣JA,之後派個D咩優異、優良,總平均分5合格個D要寫個D 5知咩,我原本以為自己要寫GA MA,點知5洗寫WO,但係我派返黎D分數全部都5合格GA WO,Dictation得52分、Eng Test得35分、物理得49分、代數得46分、但係我平均分竟然有67分wo,總高過屎tim呀,點解會咁GE,有D 5明,不過算LA,5洗寫就得GA NA。

7月29日

個日5知有咩做,5記得NA,算LA,飛左個日LA。

7月30日

夜晚去左氹仔個邊食buffer,都白痴ga,去到咁遠食,D野又5係好食WO,不過個到有得打機,都OK好玩LA,我見到果個野呀,好似係叫黃思穎,5知LI排同佢算5算有緣LE,只重個次放學同San見到佢之後,就成日都見到佢,不過都冇咩野GE,覺得佢同細個個陣都冇咩點變(個樣)。

7月31日

個日比個電話嘈醒,姨媽打黎叫我地一齊去飲茶,不過個日好眼訓呀!!

8月1日

今日係去學BOXING GE第一日,約左WA,TENG佢地,不過我遲到,但係我識去,係咪好叻LE,路痴都識去,因為個到係打學界GE地方,我5會忘記,去到見到桔同埋肥狗,咪一齊入去LOR,見到個教練好似好鬼死惡咁WO,但係佢係超好笑,成日都攞我同TENG黎講笑,不過真係好好玩呀,雖然好攰。

刊登時間:2007-08-01 04:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MOK415 的日誌)


un2 於 2007-08-01 08:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-08-02 01:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MOK415
暱稱: MoK
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-05
買書記
8月的開始
開始獨立
眼訓的一天
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Bon
GLOR!A
ICHIGO
K!NK!
KOEY
MAY
OL!ver
SAM
SAN
SICHAN
UnuN
WA
WING
肥雞
陳海富
影后
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed