2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 8月的開始 |
咦....原來有成6日冇打blog呀,現家等我補返先 !!不過5係好記得na。
7月28日
個日係我地返夏令ge最後一日,超開心,上左兩堂之後,上班務,點知係老李代wo,不過好彩係代一陣JA,之後派個D咩優異、優良,總平均分5合格個D要寫個D 5知咩,我原本以為自己要寫GA MA,點知5洗寫WO,但係我派返黎D分數全部都5合格GA WO,Dictation得52分、Eng Test得35分、物理得49分、代數得46分、但係我平均分竟然有67分wo,總高過屎tim呀,點解會咁GE,有D 5明,不過算LA,5洗寫就得GA NA。
7月29日
個日5知有咩做,5記得NA,算LA,飛左個日LA。
7月30日
夜晚去左氹仔個邊食buffer,都白痴ga,去到咁遠食,D野又5係好食WO,不過個到有得打機,都OK好玩LA,我見到果個野呀,好似係叫黃思穎,5知LI排同佢算5算有緣LE,只重個次放學同San見到佢之後,就成日都見到佢,不過都冇咩野GE,覺得佢同細個個陣都冇咩點變(個樣)。
7月31日
個日比個電話嘈醒,姨媽打黎叫我地一齊去飲茶,不過個日好眼訓呀!!
8月1日
今日係去學BOXING GE第一日,約左WA,TENG佢地,不過我遲到,但係我識去,係咪好叻LE,路痴都識去,因為個到係打學界GE地方,我5會忘記,去到見到桔同埋肥狗,咪一齊入去LOR,見到個教練好似好鬼死惡咁WO,但係佢係超好笑,成日都攞我同TENG黎講笑,不過真係好好玩呀,雖然好攰。
|
| 刊登時間:2007-08-01 04:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
un2 於 2007-08-01 08:01 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2007-08-02 01:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|