好Happy牙!終於考試la!全個人都鬆唒喇!但係唔知點解今次考完試之後,冇嗰種「鬆」嘅feel。今日係我班主任嘅生日,我同班同學放學之後,同佢慶祝生日,慶祝嗰陣又食蛋糕,又食薯片,10包薯片比我地幾個食哂。之後我地上網去Youtube睇片,search咗個勁搞笑嘅片,笑到肚痛!如果大家想睇,可以喺Youtube到search"new snowwrite"。我地班D男仔(除咗有幾個之外)超無心囉!班主任生日都唔送野比佢,生日快樂都唔講句!!真係過份!