今日返到去係勁悶囉....一路都係度自閉,,,sor...***我今日真係冇咩心情...T^T...有好多野又發生左...令到我又冇心機
之後返左上班,,,一路都有講有笑...死人仆街趙志威...我食野就拎曬我的野....拎電話出黎就得....呵...O撚曬囉...你好野..仆街
之後上到車...就開始訓啦....佢地都好嘈....訓唔到....T^T...算....到左,,,,嘩...熱到死牙,,,又係唔多想講野...影左陣相....呵呵
之後一路都好悶.....就放學....馮琳有人接啦/....呵呵....之後就同屎..勤怡行去506..呵2...就返家了,,,,返到去就訓訓訓...呵呵...
訓到5點幾就出左去找我牙媽...去食野,,,返黎..一路返玩MSN....聽歌...我唔制牙,,,,我都想去E牙,,,T^TT^TT^T^T6^T
|