| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  | |
真情信..冇心情...對唔住...  |
今日係勁冇心情囉...都唔知做咩...唉..我諗可能係月黎月近結業禮...T^T.我都唔知今年的結業禮會點...係喊成點囉...我上年係一的都冇喊嫁.....我而家就會打返今年所發生過既野...我一路打一路喊到死咁...
**F.2..頭個陣我真係一的都唔開心...係D班好似咩人都唔識咁...好唔合群..但係一班我識既女仔好幫我...4同埋一的既男仔...我記得我第1個識既男仔係D班既係*馮梓茗*因為佢係同我住埋同1層..之後就成日一齊返學...我之前1唔開心..就開始介手啦////開頭只係用扣針..鉛筆...鉛筆佢地話有毒..扣針就唔深..之後就搵左佢傾計...開頭真係冇咩野..傾完舒服左好多..但係唔知做咩之後又辛苦返...個次傾計搵埋勤怡...真係好想好想去返之前個日咁..但係我知而家係一定冇可能嫁啦...佢而家連理都唔理我..T^T..繼續既就係係咁test..exam...第1次就169..第2次就係144...都係我最冇心機溫既1次..但係唔知做咩會咁既....都唔明...之後就到勤怡搵佢傾計...我就去陪佢..我個時答應左佢話以後都唔介..個時我都只係用扣針..未用cutter,,,但我又介返...對唔住...之後一路就都係唔開心咁過..但係有骨..siu b..ling...爪..冬兒..佢地係班陪我...仲有的男仔...我1介個陣...佢地就係咁拎我的cutter...好多謝佢地...有好多..打唔曬...茗..基,,冬菇,,泉泉..清仔..等等...最緊要既都係8大..我點都好...你地都係咁支持我......我唔開心..你地又鼓勵我....又陪我介[唔好]....陪我喊....陪我傾訐...我最多謝既係你地...到度而家...我係d班都算係幾開心既...一定開心過開學個時...呵呵...而家就係講完d班既野...就講朋友先啦...***我f.3一定會比機讀書...唔會再成日去玩...一定要去到f.4!!@@
朋友仔:勤怡*馮琳*草*屎*簡*珠雞*TSE*媛*豬*骨*爪*LING*小B*冬兒*咩*芯*k惠*如果仲有咩打的話...對唔住..我唔係好記得曬*之後就係老師啦...**
老師:趙SIR*MISS黃*MISS張*MISS馬*MISS曾*MISS李*MISS莫*祈SIR*劉SIR*冼SIR*豬SIR*MISS CHAN*仲有唔記得的話...對唔住..**而家打到呢度..遲的再打..未打曬嫁...仲有朋友同老師感覺...同今年我所學到...做過既野...**

上面呢張係最8大...但多左個.....一定好珍惜的..!!@0@
|
| 刊登時間︰2006-07-05 05:24 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 61 | »
|