| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 29 日 星期四  | |
| 玩玩玩 |
今日朝早返左去...勤怡拎左的bb相返去睇...好得意...之後珠雞講左樣野..正到大家都好火,,仆街...正人仆街仔黎嫁..自己做完的野又唔認..死cheap 精...之後就上課室...歷史..34..低過上次10分..T^T算..地理...40.5,,,高過上次20分..呵呵..IS..62...高過止次成30分...MISS 張都話我GOOD!!呵呵...好開心....YEAH...之後就中文,,,冇..聽日先....Oral...幾易...呵呵..之後就放學了...今日去左同骨,,,爪,,,ling,,豬..去左飲茶...去左明星..呵呵..5條傻婆30分鐘都唔洗清曬15碟野,,,勁恐怖...150元...幾低牙...呵呵....食完之後就去左影貼紙相...影完就去左姐仔...換過我之前買個件33...之後就去左釘釘啦..我釘左1個...ling又釘左1個...我暑假再釘多2個...咁就夠曬啦....呵呵呵...5個...開心....釘完就去左m記坐..食下野咁...食完就走..骨又請搭的...返到去..佢冇帶key..咁慘慘...我同牙豬就陪左佢一陣...就走了..佢就返家...我就去保習,,今日悶到我想死...好仆街...日日都係咁..聽日唔返啦..出沙田..呵呵...保完...勤怡又陪左我行去搭車...thx***呵,,,上左車,,,就返家了...今日又過得好快...月近結業禮..我就月傷心...
|
| 刊登時間︰2006-06-29 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 61 | »
|