| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 30 日 星期二  | |
| 佢好勁牙.. |
今日一返到去...冇位坐...慘慘慘...之後長跑個的走..就有啦..呵呵...牙草好耐都未返...我就打比佢..佢媽媽話佢今日唔舒服..唔返...oh..又唔返...勤怡話pe得返我同佢..牙簡又唔係度...唉...到早會...佢係上面同個女仔講英文...好勁牙...佢好叻叻叻牙...呵呵呵...講個陣好x牙...@0@,,,oh... I LOVE HE SO MUCH...死得...我癲左..上到去...中文冇野做...PE..唔洗上..係度9講..好撚悶牙,,,小息..去左交專題...之後去次所搵佢地...比信勤怡...呵呵..英文堂..個新MISS 好擰個XX...行個陣...正到好多人都望住佢..佢又行得快喎,,,唉,,,,班咸濕仔真係衰.....>.<...之後LUNCH...去HALL我一出班..行去C班個陣...一到門口..佢又岩岩行出黎...唉....想點牙..P.S牙骨同小B可唔可以唔好再玩我牙...一見到佢.就叫佢...我唔想牙...我都扮睇唔到佢啦... 幾時都好..都會見到佢..小息出教員室又係...why
|
| 刊登時間︰2006-05-30 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 61 | »
|