| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 27 日 星期六  | |
好耐冇打...好開心.  |
今日一起身好辛苦..但係都好開心..因為有街去,,,卡卡卡....要勤怡等我牙媽等到成2點,,,,sor牙....跟著去左市中一的m記等...之後就去左影相相,...卡卡2..勤怡比我玩死左..係張相求寫林xx同黃xx...卡卡卡....之後去左睇傘傘...得返黃色...諗住唔買嫁啦...點知比勤怡講到我心郁郁..係咁講咩你會比咩.....唉...唔打啦....都唔知點打出黎好....最後..都係買左..都幾令牙..之後係咁行行行..諗住去明思買野..唔見左...記得啦....去左華都個度..買左野啦....之後牙豬打比勤怡問下我地係邊....又同佢行行行....好開心牙....之後個的野...就唔打出黎啦...好正牙之後個的野..我地個個都好開心..見到牙邊個同牙邊個.......卡卡卡...5點幾就走了...同勤怡諗住搭259d但係等左好耐..都冇..就去左506..就走了....好開心牙今日,,買左好多野..用左成百幾牙.,...但都抵牙...卡卡卡***我吳嘉堯話我一定,要去明思清曬keroppi d 野牙..一定得嫁...而家要儲錢啦....
仲有的相相我係好中2牙..謝勤怡,,你愛唔愛牙.?
|
| 刊登時間︰2006-05-27 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 61 | »
|