| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
| 死~~~~~~~ |
今日返去...冇咩野做...牙草一返黎...就一次過清曬我地d禮物...好開心牙..有個keroppi既野...好多謝你牙..草草...跟著等勤怡返黎比埋禮物馮琳...卡卡!!再遲d諗住去次所前...勤怡叫我望去後面..我問佢做咩...佢話你再望清楚d...我就一眼就見到佢了...好開心^0^...之後我地都要去次所,,,我問勤怡....咁你今日見唔見到佢??佢話見到....我都定D///如果唔係佢又介了....T^T,,,之後早會...好Q熱...又要企左好Q耐...又有咩咩科週... ON99的....熱到咁...仲要企呾耐..去死啦////.....$%%^%&%*&%*%*之後今日都冇咩野做....悶到嘔牙.....!!!到放學...我要保課.....到4點3....捱唔到...要走佬.....落到去..牙屎..馮琳...K惠同牙簡都未走...等埋我同勤怡,,,,好多謝你地....我去買野食..叫完諗住比錢啦....點知冇曬的錢....又唔見左$100...T^T..上次先唔見完$200....唉...真唔好運...算啦,,,,唔見都唁見左啦...喊黎都冇用嫁啦...下次唔拎咁多錢返學了...跟著走啦...個的咩咩部隊係度唔知做咩Q野...管弦又係度喎..T^T今次真係走了...行去搭506..勤怡叫我比個3個字佢睇...唉....唔打了..
|
| 刊登時間︰2006-05-08 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 61 | »
|