| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 28 日 星期五  | |
中文55...唉...唔理想  |
今日好似冇咩發生左,,,,等我諗下先..牙....不如係早上講啦...今日落好大雨...我之前諗住拎kkeroppi雨傘..但係太細啦///我驚會唔得...所以.都係拎返其他啦.....去到馮琳度...我同馮梓茗已經濕曬...馮琳都係...返到學校...冇咩野做...等勤怡去toliet,,,正辮辮...出到toliet...又見到佢..我同勤怡講...勤怡話..洗唔洗叫佢牙..我話唔洗了.....跟著就走左了...就集會啦...第日堂..音樂...冇野做...返到上課室..見到有本手冊同`銀x係我個野度..我見到牙sir就拎左比佢...佢話[嘉堯,,,你一陣比本手冊我牙..我話做咩牙..佢話唔洗驚.記你優點牙..我話...下...佢話係牙..得啦..你一陣比我啦;;我都冇手冊點比牙.佢話咁遲d你比我啦..記得牙]跟著...冇野啦////到中文堂..我真係好驚..我地個組得一d合格..我得55分,,都唔係咁理想...唉....!!!算啦...估到啦都...到放學...要勤怡...牙屎..馮琳...kaiwai,牙簡...等我...你地真好牙...thx^^**
|
| 刊登時間︰2006-04-28 08:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|