| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  | |
今日真係唔開心牙....  |
今日....一返到去..就坐左係操場度....返黎等勤怡陪我去toliet...今日我真係比牙珠雞激死我了....佢係咁話咩牙....又話我同佢咩咩咩///牙...我比佢激死啦..!!!又叫我把日記既名轉做咩mo1314to!!!唔好傻啦....珠雞...我真係唔知佢幾時生日嫁..!?!知冇???知又點...唔知又點...都過左啦...係咪先牙???跟著...check 校服...又係*2d*....=0=..死左了,,,比人捉黑p....差唔多女仔都比人捉曬...慘慘慘...跟著...我條裙唔係好夠長....哈哈哈....冇比人捉...好開心...但係寧寧就好慘....比好多miss/sir罵佢條裙超短...唉.,...算啦..@@跟著上到去..冇野做....就英文堂////唉...英文唔合格*36.5*....T^T....跟著IS...又唔合格///*30*唉....唔開心既野唔好再提啦....就到左我最愛星期四既LUNCH啦...佢一見到我...就問我..[[[牙毛...有卷咪牙..???]]]我話有啦..有3份..佢話邊3份牙...我話英文..IS..同數學...佢話點牙D成績...我話唉..唔好提啦...3科都唔合格...佢話D分差好多牙??我話係牙....我冇講刑數學得單位數..*6.5*佢就拍左我個頭就走左啦....佢係咁行黎行去....佢今次又有問度李XX同X培基今次點喎...???好奇怪!!!唉....算啦....唔理咁多啦///仲有之後個D都要同佢講牙...中文聽日先知...如果中文唔合格...我真係會好唔開心囉..又會想再*****介*****.....跟著..歷史,,又唔合格....唉.....超冇心機~~~@!!!放左學....等牙屎同勤怡同馮琳....勤怡4:30就走了...等牙屎個陣.....KAIWAI都放左了,,,,就一齊行去506度..就88了...
|
| 刊登時間︰2006-04-27 06:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|