| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 1 日 星期一  | |
去左街街...  |
今日本黎係去做project..但係牙邊個唔得閒,,,所以都冇去到做..諗住今日都係好悶嫁啦..但係.諗到勤怡話想去買野..就打左比佢..問佢今日係咪出去買野...佢話係..佢仲約左k惠..我話好牙,,,就係m記等吧.....跟著到齊曬..就去左行下...勤怡睇岩左返學鞋..但係冇佢個碼..唉,,慘慘,,跟著去左買襪...$18 2個...好平牙...呵呵呵///跟著去左長頸鹿睇勤怡要既野...最後都係冇...就去左甲班生睇野...本黎係睇下...但係最後都有買野...我勤怡同k惠本來一人買一隻...睇下岩岩自己心水...我一開就中左嘟嘟..k惠就中左牙pooh...勤怡都係中左最唔中2的poohpooh...佢唔服....又買左隻..係豬豬...又唔令...又去買...今次係e-yone.又唔令,,,又再去買...最後又係poohpooh,,,唔開心,,,最最後都係比左$20買返最愛的**tiger**合共用左$40!!!好唔抵牙...最近算啦...就再行行行..好肚餓...去左仙跡岩食野..叫左個pizza$39..雞亦4隻$16...青蘋果珍珠綠茶...同珍珠奶茶...一共$79...唔平..但係都幾好味....之後係咁行行行...度度都行,,,12點行到4點..好開心牙都...係咁笑...又有影貼紙相...影左$50個部..ok 令牙...哈哈哈...跟著行完..我就去左xx誼家度同佢傾計...好快走左了...就返屋企訓..我好憎我老母牙...放左工又唔返黎....掛住去街....又唔撚理我喎...只係叫我自己去買野食啦...你中2都可以黎既..但係就悶的啦...我地有野傾.要傾好耐嫁...咁你黎唔黎牙..咁撚樣講喎..我發嬲囉...我話唔黎啦...有咩傾飽佢啦,,,唔好理我啦...就cut左佢線..好嬲牙!!

|
| 刊登時間︰2006-05-01 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|