哈哈~~~我買左電腦啦....我番來啦"........buy左9千幾=="
今日..我(保保)下math..個ar sir short左.....
唔脾人走...但我話知佢...走左..then 回家...換3~
就出左元朗同我大佬(本來就同佢出的==")...
去羅機...一on msn...好多人都話卦住我..哈哈