Today6點起身..........7點去左跑步"
天水圍跑到元朗^^''
THEN回家...洗澡...去睇BALL....EC大戰信義...1:0@@
睇(元)去左食野...THEN係機鋪...玩彎岸....
$4玩左一個鍾到-.-'''
NEXT GO HOME....番到去...右唔舒服....DAMN=.=
係屋企打機....SLEEPING"
脾我找到我勁LIKE的日劇...Engine(飆風引擎)!!!!!!!!!!哈哈"
tonight睇先........
TO打脾我...有野玩...我脾D維他命藥佢羅去當K...哈"
|