Today....簡sir有番啦...對於3a來說...簡sir有番就係奇蹟-.-"哈哈
lunch..個時...有2個傻婆...無啦啦大{sing}叫我毛毛"""
我聽到呆左..-小小d野都嘔出里..
放學...去左做[尖]...then 練跑...跑到死死下....
但我好鍾意練跑....因為練跑的時候我會想野..我會[飯]醒..好enjoy的呢!
好在night唔洗去姐...
一回家...便在床中sleeping...9點起身...