MOROHA"手記
MOROHA
暱稱: moroha
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Long time no see^_^
2008-11-21
2008-11-12
2008-11-05
2008-10-29
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 76
今日人氣: 3
累積人氣: 3323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


2008-09-29 分類: 未分類

 

今日天氣挺不錯的說

呼~我最愛的秋天應該到了 

 

 

話說已經很久沒有見過那位賣甜點的老婆婆了

很想念她的砵仔榚...

不太甜~又多紅豆

不知她已經在哪兒了......

希望婆婆她還在人間吧!

那種味道的砵仔榚, 現在還沒有其他可以及得上它...

 

 

同樣的味道...

應該很難找到吧






訪客留言 (返回 MOROHA 的日誌)


樹彤 於 2008-09-30 06:21 PM 發表:
我都好想食多豆既砵仔糕=_=搵到既請我食xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呢加最想就係去掃街xd
Posted at 2008-09-30 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



亮 於 2008-09-29 11:02 PM 發表:
我最愛的未到呀就係冬天.....不過秋天都係我第2至愛~~
你又鐘意杯仔糕GA @_@ 我都鐘意~你超鐘意~~不過同你岩岩相反= =我鐘意係冇豆的~~~
哈哈 土瓜灣有間好好食GA 不過E家好似冇左/_\ 灰....
如果日日都比你食到你就唔會識珍惜同埋寶貴GA LA 要間唔中比你試到呢份味道先會覺得分外正~HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 真係好好味~
話說都好耐冇食xd哈哈
Posted at 2008-09-29 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



king 於 2008-09-29 10:14 PM 發表:
過去美好的要留住, 不好的就由它流走...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯=]
Posted at 2008-09-29 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]