           
哈哈哈哈哈哈哈
我差唔多有成3個月冇打日記xd
等我up返呢3個月做過d咩來xd
           
2008年11月29日
哈哈~ 
同寶貝去左mk個間便所~
食"屎屎"xd不過都一般, 同埋好貴, 唔抵食 

2008年12月24日平安夜
^_^呢日既活動好多
首先...個日係神探伽利略第一日上畫=3=
我呢個傻婆為左去睇...一大清早走左去奧海城到睇 

不過都幾好睇, 值得既 
之後下午返返去tko中心同我親愛既家姐食lunch=3=
話說因為家人去左台灣旅行
所以係得返我同佢係hk, 唔同佢食佢會好慘.....哈哈
我地去左赤丸試下好唔好食 

咖哩雞扒飯~我覺得佢d咖哩唔夠正宗...
如果想食日本咖哩, 我推薦大定去吉之島10蚊店買
自己叮叮叮叮個d咖哩, 又抵又好食 
之後晚上, 寶貝, shanshan同佢妹上左來我家打邊no~
大家一起過平安夜

玩到kai哂XDDDDD仲要上埋我張梳化頂
哈哈哈~仲走埋落街玩~
個日過得好開心^_^, 嘻
2009年1月2日
呵呵呵
話說已經好耐冇到老豆牙媽一起食早餐~
所以呢襯著星期六,同佢地去食早餐
去左試新開既"壹樓"

同老豆媽子去食早餐, 感覺好溫暖
佢地為左家姐,我,細佬, 日日做野都好辛苦
好難得先有得陪佢地~
回想返起自己以前唔鍾意理佢地,覺得佢地好煩
真係好不孝

望住牙媽,我雖然唔太知佢諗跟咩
但我知道, 佢又要返工搵錢養我地幾個
要面對排山倒海既工作,返到HM又要做大量既家務...我地3個好少幫佢
摸著她粗糙的手...
我真係唔忍心,所以我決定左晚晚我洗碗...
XD晚上好少見我ON就係咁解
2009年1月9日
考緊EXAM
哈哈,,冇心機溫書=____=
無無聊走左去炒年榚食

都幾好食NA, 不過食都滯左 
2009年1月21日
放緊假LU~但係要返去補課,CIT-3-
整網頁, 9:00HEA到4:30

放學出左太子
之後口痕痕,去左食新年必食既苧頭榚^_^好好好好食.....一諗起新年好多野食就勁開心

之後交收
哈哈哈~我既707SC到手LU!可惜冇T9打中文字


薄到得半個一毫子XD
好NA~
我SZESZE要同707SC 走遍天涯!!!!!!
影相!
           
|