MOROHA"手記
MOROHA
暱稱: moroha
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
Long time no see^_^
2008-11-21
2008-11-12
2008-11-05
2008-10-29
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 76
今日人氣: 4
累積人氣: 3324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


Long time no see^_^ 分類: 未分類

哈哈哈哈哈哈哈

我差唔多有成3個月冇打日記xd

等我up返呢3個月做過d咩來xd

2008年11月29日

哈哈~

同寶貝去左mk個間便所~

食"屎屎"xd不過都一般, 同埋好貴, 唔抵食

 

2008年12月24日平安夜 

^_^呢日既活動好多

首先...個日係神探伽利略第一日上畫=3=

我呢個傻婆為左去睇...一大清早走左去奧海城到睇

不過都幾好睇, 值得既

之後下午返返去tko中心同我親愛既家姐食lunch=3=

話說因為家人去左台灣旅行

所以係得返我同佢係hk, 唔同佢食佢會好慘.....哈哈

我地去左赤丸試下好唔好食

咖哩雞扒飯~我覺得佢d咖哩唔夠正宗...

如果想食日本咖哩, 我推薦大定去吉之島10蚊店買

自己叮叮叮叮個d咖哩, 又抵又好食

 

之後晚上, 寶貝, shanshan同佢妹上左來我家打邊no~

大家一起過平安夜

玩到kai哂XDDDDD仲要上埋我張梳化頂

    哈哈哈~仲走埋落街玩~

 個日過得好開心^_^, 嘻

 

2009年1月2日

呵呵呵

話說已經好耐冇到老豆牙媽一起食早餐~

所以呢襯著星期六,同佢地去食早餐

去左試新開既"壹樓"

 

同老豆媽子去食早餐, 感覺好溫暖

佢地為左家姐,我,細佬, 日日做野都好辛苦

好難得先有得陪佢地~

回想返起自己以前唔鍾意理佢地,覺得佢地好煩

真係好不孝

望住牙媽,我雖然唔太知佢諗跟咩

但我知道, 佢又要返工搵錢養我地幾個

要面對排山倒海既工作,返到HM又要做大量既家務...我地3個好少幫佢

摸著她粗糙的手...

我真係唔忍心,所以我決定左晚晚我洗碗...

XD晚上好少見我ON就係咁解

 

2009年1月9日

考緊EXAM

哈哈,,冇心機溫書=____=

無無聊走左去炒年榚食

都幾好食NA, 不過食都滯左

 

2009年1月21日

放緊假LU~但係要返去補課,CIT-3-

整網頁, 9:00HEA到4:30

 

放學出左太子

之後口痕痕,去左食新年必食既苧頭榚^_^好好好好食.....一諗起新年好多野食就勁開心

 

之後交收

哈哈哈~我既707SC到手LU!可惜冇T9打中文字

薄到得半個一毫子XD

好NA~

我SZESZE要同707SC 走遍天涯!!!!!!

影相!






訪客留言 (返回 MOROHA 的日誌)


魔神獅 於 2009-03-28 11:45 PM 發表:
天使共你同生
存於你的心和身
你要每天都開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



亮 於 2009-01-24 11:20 AM 發表:
哈哈哈~食食食同埋食好多野食>哇哇哇平陰好QQ呀=3=^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KBO 於 2009-01-23 06:18 PM 發表:
CM
BY K.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz kko^_^
Posted at 2009-01-24 11:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KING 於 2009-01-22 02:31 PM 發表:
好開心咁喎^^

以為你失左蹤~~哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無計, 懶
Posted at 2009-01-24 11:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]