            

各位, 天氣開始轉涼了!
大家要小心身體, 著多件衫, 唔好冷親
            
今日呢~有點覺得冷 
不過感覺倒是挺好的!!
話說今天放學之後,就跟mr lo &同學x5 去拍那個什麼longman 課本花絮
哈哈!!很好玩 
要我們扮哂野xd扮睇書xd
但我們一看到鏡頭就傻笑
之後好快就拍完了!
p.s. 樹彤~我下次會記得day b 調了更 
            
放學去上了寶貝的家 
十分想念寶貝>x<! long time no see!
之後我們傾了很耐~ 
我發現寶貝同我實在太arm key xd
咩野都好相似
可能是因為我跟她都係11月生日呢 
@_@話說送什麼給她好呢?
            
生日
倒數, 一個月
            
|