好多事情我控制唔到..
好多野我唔想發生.. 話者就怪我冇能力去阻止..
我好希望既野永遠都冇一樣成功..
我成日係人地失落既時候會同人地講向好既方向諗. 但係我發現..我自己都開始已經做唔到..
我覺得自己好失敗. 我覺得我生活得好冇意義.
點解會咁樣..
誰明白我?