| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
| 2007-11-18 |
分類: 未分類 |
17號
今日又要早起身
一早就要走返學校補課
今日又有得做小組討論
我覺得自己同之前比已經有好大進步架喇~_~
好快就放學
同我吳x杰去左個m記當早餐
其實我係咪唔應該係呢-.-!?
因為我咳都仲未好得返哂
不過已經好好多:p
食完返屋企阿媽係度打麻雀-_-
搞到我又哩係間房度唔想出廳
本身諗住今日出下街囉
但係唔知做咩今日下就勁熱lo
玩玩下電腦已經開始晏
之後就準備出門口lu
去左朗屏搵教練拎d野
之後又要坐車去屯門市中心大會堂

↑這就是相機和手機的強列對比- -
去搵樂華跆拳道會館長
要搵佢幫我張form簽名都比個會印
一開始就行錯左入空手道埸-~-
之後先行返岩
佢都好易認
因為佢有好多白頭髮仲有條黑帶又有八段
好快就簽好哂d野
佢仲叫我加油:p
之後睇左一陣佢地上堂既情況
就走左lu
本來約左同fd食飯:p
之後佢唔得閒變左自己食
咁難得酩得閒緊係搵野食na
終於都比我搵到得好正既野
不過位置係邊間野叫咩名我都唔記得了~
因為果度我根本一d都唔識路- -
食完行左好耐先走到出去
返到天瑞.又要搵返我學開果個道埸個教練
完來佢都係住天瑞
搵佢係因為館長有野叫我轉交比佢
佢拎左之後就踩單車超音速走左
睇到佢果身打扮同埋果間好特別既單車
我只可以用"型"既形容,唔係講笑~_~
之後就緊係返屋企喇
返到屋企都係玩下電腦酩冇咩野做:p
聽日應該會返教會
太耐冇返了..對上一次返已經唔知係幾時~
時間唔早喇..晚安
|
|