| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| 2007-11-30 |
分類: 未分類 |
今日本黎約左人睇戲..
諗起先知今日要陪人聽野
..//
今日又有人叫
又冇遲到:p
謝
今日上課冇咩點想訓
達左係度反而仲入到腦
中史堂算係我中5以黎最專心既一堂
只係冇記筆記:p
放學測英文..
最僧聆聽..根本就聽唔明..
用左成1個鍾
本果話踢波..唔知做咩d人又走哂
可能因為凍吧..
同fd去左新北江食野之後返到屋企已經6點幾
因為唔係咁舒服所以冇去聽佈道會
希望佢唔會嬲吧..@@
8點幾我見都開始冇咩野
所以就夠fd跑步..
我都係第一次入運動埸跑..我指唔係運動會咁去
幾好feel wo
下次有機會自己去多次
幾好玩.又有風都幾好
晚夜唔算太凍..可能我有運動量掛..
打算拎小小時間搵菲菲..都係冇搵到
有時間再搵
下次搵架單車去搵應該好好多
走多幾條村吧..
睇到魔力個fd我冇玩幾日
佢已經升左好多lv
睇黎其實讀書都係差唔多
讀一日同冇讀一日都會差好遠
我懶我認..但我都希望大家努力
當然..我也努力!!
明天只係要上2堂
可以放鬆下lu
晚安
|
|