| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
| 2007-12-10 |
分類: 未分類 |
已經咁夜喇..
又要打d好求其既文章..

我都唔多記诊上一次出funz係幾時喇..
最近都要草錢..都係唔會出住...
講返前日同尋日..
真係攰到爆咋
2日加埋練左超過10個鍾跆拳道
尋日行程真係超密
9點返到學校補課..
補到12點幾.
之後就落樓下跆拳道
一練就差唔多5點
練完同d跆拳道阿dir同埋d人去食kfc
果時先係我既第一餐= =..
返到屋企差唔多6點
之後坐左一陣
6點幾又出門口去朗屏跆拳到9點~ ~
食完野返屋企已經10點幾
玩左一陣電腦已經冇精神再打blog
所以尋日冇打到唔好意思
今日12點幾同daddy去左食野
食完我就返左屋企先..
今日天水圍有好多活動
大家有睇新閒可能知:p
我冇去到
我邊有咁多時間同精神去搵錢..
見到好多十幾歲都去哂:p
返到屋企..真係郁都唔想郁..
係屋企hea左成日
夜晚先記得聽日要踢班際
我仲係超攰..聽日點算..!??
唔打喇..希望聽日嬴喇.........
晚安
|
|