尋日有人叫起身就早到乜咁有時間凸
冇人叫起身就遲到真係遲埋到
不過改左聽日先留堂
腳仔軟.行樓梯都唔係咁掂=.=
今日4c對5d.姐係腳毛果班
估唔到佢地輸得仲多過我地
輸成5:0
咁姐係我地已經算成功= =..
今埸真係好好睇
4c咩花式都比佢地玩哂
心服口服
放學留係學校測英文
難到乜咁= =..完全唔清d字up乜
亂做..亂做都唔夠時間做= =...
會考喇..點死 ~ ~!?
最近在看一本書
提及左d野
就係話人係最後先覺得後悔
點解一開始唔做
冇得做果時先黎諗
一個例子
假如你鍾意一個人
但係一直冇表白..最後比人搶左先後悔
書入面教就係話我地假設每日都係我地人生最後一日話地人地人生最後一日
咁我地咩都會珍惜
咩都會去做.
但係...點解我做唔到!?
晚安
|