| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 2007-12-14 |
分類: 未分類 |

↑
↓

haha..好似唔多似:p
今日又差d遲到
跑住返學校
次次都係咁..第時出黎做野點算!?
今日第4-5堂聽講座
氣氛好緊張
但係我都係訓左
有幾間學校既學校黎左
又有有線電視既人黎影野
講者好似係大學校長黎..
放學後又要測中文
成5點先走
今日成日係屋企hea.
想做功課又做唔到
留左係學校
呀邊個終於add左我
你add得都算快= =...
腳仲係未好得返哂
聽日又要練..唔知聽日要練到幾點呢..!?
養夠精神最重要
聽日先再打
p.s最近唔係日日打blog又求其左好多..
都係因為攰攰攰....唔好意思:3
|
|
|
送個CM給你 這個是My Blog : http://blog.qooza.hk/Luchai2680
|
|
|
hck 於 2007-12-15 08:11 AM 發表:
嘩~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 畫隻屎魔睇下-.-
|
|