以後只用這個 www.xanga.com/mtl306011
以後只用這個 www.xanga.com/mtl306011
MTL
暱稱: 梓龍☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-06-21
2010-05-30
2010-05-22
2010-05-10
2010-04-22
文章分類
全部 (558)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Don Blog
Mandy Forum
Mandy Function
Mandy Xanga
我的Xanga
我的Yahoo Blog
高遠 Forum
高遠Gene Blog
雅文集團922網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 558
留言總數: 661
今日人氣: 55
累積人氣: 42080
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 分類: 未分類

好耐冇打BLOG

仲唔到就快又聖誕節喇WO

一年真係過得好快

我仲好記得上年既聖誕節果日做過D咩

果日有FUNZ.仲有.................你又記得嗎....!?

好耐冇出FUNZ.應該多左好多新FANS吧

新的碟都買唔到

草錢冇計喇..

呢個12月應該會係我咁多個月以黎練得最多跆拳道既一個月

學界個對戰表出左..要打好多埸

睇黎都唔會嬴.當囉下EXP算喇= =`

初初睇到個表都嚇死.點會打咁多埸架

我點打得嬴.冇喇.真係輸硬.

表演腳已經開始踢得月黎月好

失手都小左

540度果個咩野都可以安全落地.差踢既高度未夠高

 

估唔到今年會收到聖誕卡

不過我記得上年都好似有收過

都唔知放左係邊LO

上年冇整聖誕樹.今年總算有返D氣氛

 

1月要測驗.我都差唔多日子要溫書喇..

我成績好似真係唔多掂

唔爆就死硬..

何況會考!?

 

考完試之後開始要搵工!?

都好wo.好過係屋企hea :D

 

手機又爛條usb線又壞壞地.好想轉手機-__-

今日blog d野打到好亂.

唉.是但喇聽日努力"自修"

老師教d野係要聽.

不過之前d野我都未掂..特別中史唔知點算`

 

訓喇Bye"






訪客留言 (返回 MTL 的日誌)


Rachelllll 於 2007-12-17 07:00 PM 發表:
我又路過先` = =*
我今個月冇番到跆拳道!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenny6c0852 於 2007-12-17 04:04 PM 發表:
路過!cmcm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rachel_yin 於 2007-12-17 11:49 AM 發表:
路過滴,,,
///cm for u///
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]