1225
大家聖誕快樂
唔知大家去左邊度玩呢??
而我就同圍都冇去
有約都推埋
留左係天水圍
下就同父母食午餐
行左陣我返左屋企先
諗住睇下有咩工好搵
點知我daddy買開東方
搵工果頁同埋d..........大人野連埋一齊
呢2日總算比我隻腳好好休息了
一心諗住聽日都唔洗揀跆拳道
搞到我安排好聽日有咩做
聽日我決定左出funz見mandy同埋同fans club既人去唱k:p
話哂都太耐冇見lo
點知11點幾學校跆拳道呀sir sd左個sms黎叫我聽日11點返去操
諗左一陣..最後我都係揀左去玩
但係咁唔代表我唔揀!!
聽日玩完返到屋企我會抽返2-3個鍾揀..
為左學界..我已經好努力
我知道自己實力都係唔夠
不過我知道自己有出力已經夠
我對學界都係冇咩信心!
但係我都會好力..
好矛盾~
好耐冇唱k lu
仲要唱咁早
依家聲有小小沙
不過做返小小準備聽日應該都唱到既:D
估唔到月打月長
都係留返d時間訓好過喇..
Good Night!
|