1226
今日一心諗住要早d起身早d出門口
都係遲哂-.-
不過估唔到最慢到唔係我
反而我係第2個到
等左一陣人1齊毫去唱k lu
好多人都係k年冇見
今日係k房搵唔到你當我什麼-__-
好想唱..好好聽:d
唱完之後就坐車沖去funz埸地
次次我出funz都係咁
d人總係好意外
估唔到我會黎
之後我比人揀左上台玩:D

↑人地影的



講真呢個funz都幾無奈..
主題係keroro-.-........
我本人唔多鍾意keroro-.-...
紅色果隻都好d
並他真係好唔掂:D
難得一次出funz
總算可以同don mandy近d @@
玩完仲有禮物收tim..禮物唔係我鍾意既野.
不過mandy親手比緊係咩都鍾意-__- [keroro禮品包omg....]
完左funz之後我anthony同埋dickson出左cwb行

得閒要再出下黎先得
真係咩地方都唔認得
行到差唔多天黑竟坐車返屋企lu

另外我部dc睇黎月黎月多問題
希望仲可以用好耐na..
聽日anthony好似黎天水圍 wo @@
佢對一上次黎我仲記得做左d咩
問題係唔記得係幾時了
應該都好耐吧..!?
今日係架車到唔小心訓左搞到遲左落車-.-
我訓果時"藍"住個keroro禮品包訓架:D
睇黎精神真係唔多掂
我都差唔多要訓喇
晚安吧:D
|