今日中文份reading好難-.-
放左學同fd食完野之後打算溫書先記得要tkd
最後緊係揀去teakwondo喇@@
今日狀態都幾好wo
只係好唔鋸要同女仔打
同女仔打我真係落唔到手
係腳先岩-.-!
不過人地都好係野架.
唔知咩咩全香港冠軍-_-

聽日應該會同fd溫吧@@
我econ超唔掂
依家係靠短期記憶
你今天當我什麼!?
最近keep唔到日日打了..
成日話去哂相最後都係唔記得哂
愛鬥大隻vcd出左喇@@
諗緊買唔買
有冇人睇過.好唔好睇架@@??
最後,..邊個話我恐怖!!比個可愛樣你地睇

~_____________________________________~
End!
|