今日考econ.
估唔到我一d時間都冇訓到
仲差d冇時間做..其實我好多都唔識=.-
今日好似有人唔係考econ既返錯左黎
聽人講佢去左library溫書唔知係咪真@@..??
放左學依舊又去新北江食野
我fd終於識得叫其他野食喇~_~
之後係銀行周圍行下.見到好多恐怖野-.-
你肉酸野先岩..

呢度只係小部分.仲有好多好多冇入鏡
咩事呀help omg
你地係邊度黎架-_-?
睇完d野之後過左天耀

其實佢個樣幾搞笑
佢部電話好正架.唔洗錢可以睇熊貓架-口-..
唔知係即時定係咩呢

仲有d電視節目可以睇好正架.
不過根似ok食電- -
聽日eng mock唔洗溫as唔識溫= =
咁聽日應該會溫math架喇..唔溫就真係咩都唔識
點都背返小小野當交hw-.-
希望我可以keep返日日打blog吧@@
Good night
|