今日勁攰..
我尋日都講左超攰..估到一定唔夠訓
考mock訓完又醒醒完又訓..
今日考第2卷果時幾搞笑
我果時做緊mc
有54題.我做到第48唔小心訓左
十幾秒之內發左一個唔知咩夢
同海洋公園有關的.
唔係好記得好似係比人打果d-.-
之後驚一驚一個拳頭打左去前面條友背隻度-口-..
自己醒左..佢都嚇一嚇
佢又唔可以還拖
考緊mock exam冇計喇haha
不過我真係唔小心..唔知果d咩反應黎
勁無奈= =..
考完放學同成班同學去食野@@
食完野之後大家就返屋企了
我就諗住去睇下隻貓
冇諗到隻貓超嗲-_______-
狂整個頭整我隻腳又用個身痴黎痴去
狂係度喵喵叫
本身諗住返屋企最後都係買左野食比佢- -..
其實做貓又幾好wo.
食夠就訓
訓完起身玩玩玩
攰又訓.肚餓就食野
冇野做就又玩玩玩
真係幾爽~___~
返到屋企玩左一陣腦之後諗住係張床度坐一陣休息下..
點知咁就訓左= =
好似8點左右呀邊個打黎我先起身叫外賣= =
最近我睇果個咩鬼第7天呀
都幾好睇wo@@
聽日最後一科mock
後日放假..正呀
  
聽日又要跆拳
早d訓先:p
相比9點訓果個
我訓教時間算唔算極端??
|