今日好攰起身
冇幾耐就出去睇D野
之後就出左旺角
唔該哂呀蚊幫我搞IVE D野
搞掂自己D野之後就去左另一度
我FD就自己行= =
去到先記得冇買朱古力
之後佢係度等我自己去買.仲要佢扮岩岩先見面勁無奈-_-
點都好喇.祝你情人節快樂
定應該話白色情人節快樂!??? @@
都係咁大過第一次送朱古力比女仔~___~
之後係MK周圍行下買左D街頭小食
仲買左好多野上車食
之後返天水圍
未到最後唔好放棄.. 跆拳道.會考..仲有你 都係