成個人好輕
好似病咁..
今日返學又對mock又係差差差..
仲有會考..
教會d人都話我唔溫就好危
努力努力!
放學同fd去左睇"我的最愛"
都算幾好睇wo @@
第一次聽後備情人呢個名詞-_-咁同婚外情有咩分別?
方力申好似型左好多@o@
最後好血腥
睇完行左冇耐就返屋企
我用左勁多錢呀最近
我用到連跆拳道果d考試費都用埋唔知點交-__-
到時先算@@
END..
我想唱k..
最近開始有人影相@@我又跟下風
haha -_-