估唔到番工番到連blog都唔記得打.....
轉左新既工作地方已經有一個月 但係好似做左好耐咁
番11點pm放7點am 人地番工我放工....搞到成個夜鬼咁
但係做左呢行竟然e+識砌機 之前仲要麻煩到成哥..留工d同事好好人 但係發覺自己心高氣傲左
公司jsi 但係幫nvidia做野 我負責整機 估唔到由一個小小既at 做左1個月 竟然要比大佬踢上handler(即係睇自動機)omg
但係發覺同班fd疏落哂 黎緊有fd想搵我既都係打我屋企好d 朝早訓覺到3點-5點pm先彈得番起身
黎緊既聖誕都唔知點搞好 之前仲收到陸禾同薜既電話 叫我北上玩 你地好野 明知我張回鄉證比丫媽收埋左 仲要咁黎叫我
|