這幾天的生活十分苦悶-_-
溫書..吃飯..上網又溫書..吃飯..上網 -______-唉
考好今個統測佢-口-可以留系C班已經算好
我吾貪XD E班肯定冇望 ~______~
我好似吾見左個時間表-____-!囧
總之溫好中文 + I.S 拉 ._____. 各位刀要努力溫書囧
9號考完去唱K算-____-!
好耐冇打blog-口- I AM 小朋友?___?
今日落雨冇帶傘-____-濕哂囉 你個肺=]
lunch time上去還埋單簧就番班房.____.
1E有個女仔畀Miss H0捉到=] 以後吾好借書畀1D喇XD!
統測 =] 清明不0n了-口- 努力溫書 -__-考完去唱k算了._____.!!!