嗚哈哈哈哈A_______A今日跑出人生的第1次
飛拼 1分17 XD { 冇玩跑戈D可以吾洗理 ~_______~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
梁美雞 *V*生日快樂 A____A
思樂又畀人收多次電話-____-陰公囉 .____.
畀Miss Pang訓話 -___-+
唉 -[]- 跟住就吾知點 -.-
葉SIR冇番,搵左Miss PANG代課- - 系甘抄筆記,
第2堂刀系代課0,0個呀SIR根本吾理我地-__-
後面戈班人-__-好能嘈- -
最尾戈堂要phonics oral
最尾戈個竟然系我^__^
講緊戈陣-_-發覺自已好細聲{吾識讀XD
MISS HO 果然出聲-_-話佢聽吾到.___.
要我讀多次- -
睇黎多數刀吾合格^_^