p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 4
累積人氣: 1368
站內搜尋
2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


2008-10-20 分類: 其他

今日開始統測啦-3-

今日係測中文

幾容易呀-,-

不過錯別字果post就....

5個得2個識.有一個

我知係邊個錯架.

但吾記得點寫

激死我啦!!!!!!!!

之後就係卷2.

也就是作文.

我作既題目好似是

...................吾記得左- -""

算啦.考完試後.

同MEI MEI 亭AND許許

去左大家樂食野

我地都係揀同一個餐xd

食完之後.佢地去左我屋企

唉.黎我屋企一定係想我

細佬玩架啦(我細佬仲係bb)

玩左一輪.都差吾多2-3個鐘

途中我地都有聽歌

玩得好開心呀!!!!!

4:00左右許許話要

返屋企.so我地去左

吉之島(店輔)睇下野

之後送左佢地返屋企lu

唉.天日測中史呀!!!!!!

死得.放學仲有補英文

0田0!!!!!死得LA

 

發表時間:2008-10-20 07:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]