p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 9
累積人氣: 1373
站內搜尋
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


2008-12-20 分類: 朋友

今日朝早冇咩做.

都係上綱姐-,-

到左下"咒"先要

同晶去power.

約左3:05.but.一去個

MTR.勁多人@.@

差D出吾到去!!

逼死人啦!搞到15分先去到

唉!差d變"似餅"........-.-

終於去到晶屋企樓下啦..

晶真係着左件唐老鴨T

-,-有點無奈.晶話要等理

恆同漫(吾知係吾係咁打)

人齊lo.出發去po.wer lo

去到.漫吾咁出泥...

系洗手間度.最後終於出呢啦....

出左泥.好似仲未開始咁..

坐左係長凳到一陣.我地

先入去.入到去(1)簽名

(2)拎聖誔帽.(3)拎朱古力

咦.有朱古力食@.@

哈哈.第一時間食左去.

之後.出左去坐.

我咩到冇理.只諗如向偷

晶果包朱古力(係吾係好奸呢)

食左晶2粒朱古力.好食=]

之後去左2C班房幫晶影相~.~

突然有個校工黎左.係門口望住我地

呆左..我地就急步走左....哈哈...

落到去.果活動開始左.(咁快既)...

入到去.首先係唱歌KIT MISS唱得

都吾錯.之後.類似話劇(應該係)

好搞笑=]之後抽奘.抽奘中.漫.恆走左

91號~!抽中我.係電話繩(玩具反斗城有得買)

聼尸吏講野.就完左.幾好玩既PARTY.

去到晶屋企樓下.我本是想行返屋企.

晶係到要我撘MTR.算.去到.多人到呀.

都話吾撘MTR架啦.唉.最後又係行返去

20分鐘.得既.返到去吾舒服..又係咁

上次食錯野.今次吾知咩事....

嘔左兩次..食吾落飯-,-唉

上次離今次.好似係今年1月..(汗....)

發表時間:2008-12-21 10:11 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]