| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
| 2008-12-20 | 分類: 朋友 | 今日朝早冇咩做.
都係上綱姐-,-
到左下"咒"先要
同晶去power.
約左3:05.but.一去個
MTR.勁多人@.@
差D出吾到去!!
逼死人啦!搞到15分先去到
唉!差d變"似餅"........-.-
終於去到晶屋企樓下啦..
晶真係着左件唐老鴨T
-,-有點無奈.晶話要等理
恆同漫(吾知係吾係咁打)
人齊lo.出發去po.wer lo
去到.漫吾咁出泥...
系洗手間度.最後終於出呢啦....
出左泥.好似仲未開始咁..
坐左係長凳到一陣.我地
先入去.入到去(1)簽名
(2)拎聖誔帽.(3)拎朱古力
咦.有朱古力食@.@
哈哈.第一時間食左去.
之後.出左去坐.
我咩到冇理.只諗如向偷
晶果包朱古力(係吾係好奸呢)
食左晶2粒朱古力.好食=]
之後去左2C班房幫晶影相~.~
突然有個校工黎左.係門口望住我地
呆左..我地就急步走左....哈哈...
落到去.果活動開始左.(咁快既)...
入到去.首先係唱歌KIT MISS唱得
都吾錯.之後.類似話劇(應該係)
好搞笑=]之後抽奘.抽奘中.漫.恆走左
91號~!抽中我.係電話繩(玩具反斗城有得買)
聼尸吏講野.就完左.幾好玩既PARTY.
去到晶屋企樓下.我本是想行返屋企.
晶係到要我撘MTR.算.去到.多人到呀.
都話吾撘MTR架啦.唉.最後又係行返去
20分鐘.得既.返到去吾舒服..又係咁
上次食錯野.今次吾知咩事....
嘔左兩次..食吾落飯-,-唉
上次離今次.好似係今年1月..(汗....)
| | 發表時間:2008-12-21 10:11 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 58 | »
|